فود پرس - خرید شرکت مارگارین توسط شرکت توسعه صنایع بهشهر و ضرورت بازگشت دکتر شریفی به صنعت روغنکشی و تصفیه روغن نباتی ، علت اصلی ورود این مدیر خوش نام صنایع روغن نباتی و روغنکشی، به هیات مدیره شرکتهای مارگارین و بهپاک بوده است.
به گزارش خبرنگار «فود پرس»، درهفته های آغازین سال نو، شرکت توسعه صنایع بهشهر، 80درصد سهام شرکت مارگارین را از شرکت صافولا بهشهر خرید؛ ضمن این که 10درصد از سهام خود در شرکت صافولا بهشهر را به شرکت عافیه (صافولا) عربستان، واگذارکرد که بدین ترتیب، سهام شریک عربستانی در سهام صافولابهشهر، به 90 درصد بالغ شد.
شرکت به پخش در طول دو سه سال گذشته و بخصوص با خارج شدن روغن " لادن" از سبدکالایی آن و ورود روغن های جدید همچون "چین چین" و "غنچه" و اخیراً "آفتاب" به سبد کالایی اش، همواره کانون توجه دست اندرکاران صنعت روغن نباتی و صنعت پخش بوده است.
به دنبال جدا شدن صافولا بهشهر از به پخش، بسیاری از دست اندرکاران صنعت، انتظار وخامت اوضاع شرکت را داشتند ولی شریفی که دومین دور مدیریت خود در به پخش را تجربه می کرد، موفق شد با کاهش هزینه ها، کوچک سازی شرکت و انحلال بخش های غیر مولد، به پخش را نجات دهد به گونه ای که سود سال مالی گذشته شرکت، به رقم بی سابقه 410 میلیارد ریال، بالغ گردید ولیکن چابکسازی های صورت گرفته از این حیث که منجر به کاهش 1800 نفر نیروی انسانی شد، همواره مورد اعتراض برخی کارکنان شرکت بوده است.
شریفی که عضو هیأت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران نیز می باشد، در دوره اول مدیریت خود در بهپاک نیز، موفق شد شرکت مزبور را از ورشکستگی و شمول ماده 141 قانون تجارت خارج و 500 میلیارد ریال زیان انباشته را مرتفع و 1000 میلیارد ریال بدهی معوق شرکت مذکور را پرداخت نماید.
بنا به گزارش خبرنگار فودپرس، جواد ظهیری که تاکنون، قائم مقام مدیرعامل به پخش بود، عهده دار مدیریت شرکت مذکور شده است.
به گزارش خبرنگار «فود پرس»، درهفته های آغازین سال نو، شرکت توسعه صنایع بهشهر، 80درصد سهام شرکت مارگارین را از شرکت صافولا بهشهر خرید؛ ضمن این که 10درصد از سهام خود در شرکت صافولا بهشهر را به شرکت عافیه (صافولا) عربستان، واگذارکرد که بدین ترتیب، سهام شریک عربستانی در سهام صافولابهشهر، به 90 درصد بالغ شد.
شرکت به پخش در طول دو سه سال گذشته و بخصوص با خارج شدن روغن " لادن" از سبدکالایی آن و ورود روغن های جدید همچون "چین چین" و "غنچه" و اخیراً "آفتاب" به سبد کالایی اش، همواره کانون توجه دست اندرکاران صنعت روغن نباتی و صنعت پخش بوده است.
به دنبال جدا شدن صافولا بهشهر از به پخش، بسیاری از دست اندرکاران صنعت، انتظار وخامت اوضاع شرکت را داشتند ولی شریفی که دومین دور مدیریت خود در به پخش را تجربه می کرد، موفق شد با کاهش هزینه ها، کوچک سازی شرکت و انحلال بخش های غیر مولد، به پخش را نجات دهد به گونه ای که سود سال مالی گذشته شرکت، به رقم بی سابقه 410 میلیارد ریال، بالغ گردید ولیکن چابکسازی های صورت گرفته از این حیث که منجر به کاهش 1800 نفر نیروی انسانی شد، همواره مورد اعتراض برخی کارکنان شرکت بوده است.
شریفی که عضو هیأت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران نیز می باشد، در دوره اول مدیریت خود در بهپاک نیز، موفق شد شرکت مزبور را از ورشکستگی و شمول ماده 141 قانون تجارت خارج و 500 میلیارد ریال زیان انباشته را مرتفع و 1000 میلیارد ریال بدهی معوق شرکت مذکور را پرداخت نماید.
بنا به گزارش خبرنگار فودپرس، جواد ظهیری که تاکنون، قائم مقام مدیرعامل به پخش بود، عهده دار مدیریت شرکت مذکور شده است.
نظر شما